Hey guys!
Como son moitas actividades diferentes, deixovos unha checklist que podedes imprimir para organizarvos mellor.
Recordade enviarme o que ides facendo ao meu mail: teacherbeaboiro@gmail.com, e así eu volo envío corrixido e con anotacións.
PD: Se sabedes dalgún compañeiro ou compañeira que non teña internet na casa decídelle que me escriba e lle envío o traballo. Graciñas e coidádevos moito 😘.
*** Como esta situación se alarga ata despois de semana santa, ireivos deixando traballo novo aquí debaixo. Estade pendentes. ***
GRAMMAR REVIEW
. ADJECTIVES
. JOBS
Game
Worksheet
Unha última actividade máis “A day in my life”: escribide unha entrada dun diario con todo o que fixestes nun día, desde que vos erguestes ata que fostes para a cama (podedes inventar algunha cousa 😉 ). Tedes que poñer a hora e a actividade, e ir narrando o día, como se fora un conto. Unha vez escribades o texto, enviádemo por correo para que volo poida revisar: teacherbeaboiro@gmail.com
Como vai esa reclusión? Esperamos que esteades todxs ben.
Aquí vos vai o traballo:
- Reading -
. Ler o cómic do class book "Trotter´s tours 1" (páxs. 22-23) e
"Trotter´s tours 2" (páxs. 40-41) e facer os exercicios do activity book (páxinas 49 e 50).
*Se non tedes os libros na casa, facede esta ficha.*
*Se non tedes os libros na casa, facede esta ficha.*
- Listening -
. Have you filled a bucket today? (este xa o coñecedes)
Na mesma liña do anterior, mirade este corto e este vídeo: the science of kindness
Finalmente mirade How to change the world with kindness e facede o que propón. Usade a libreta, un folio ou imprimide este documento e escribide o que fixestes por vós e por outras dúas persoas (que, a quen, cando, onde e como vos sentistes). Recordade facer unha frase para cada un/unha (en pasado). Quedaría algo así:
Anímovos a que non o fagades so un día! Cantos máis, mellor!
Anímovos a que non o fagades so un día! Cantos máis, mellor!
. Song: Yellow (como xa sabedes, tedes
que ir seleccionando as palabras que faltan na letra, facedeo varias
veces, seguro que cada vez vos sae mellor!). Nesa web tedes
moitísmas cancións máis.
. Xa que ides ter moito tempo para ler, se vos apetece facer manualidades, probade a facer un marcapáxinas how to make a bookmark (esta actividade é opcional).
- Writing -
. Facede as páxinas 89 e 90 do activity book.
*Se non tedes o libro na casa, aquí están.*
. 6ºA: Recordade que tedes a ficha sobre a muller por facer/entregar.
. Facédelle unha entrevista a un avó ou avoa (se non tedes, a algunha persoa maior) e escribide unha redacción sobre a súa vida: cando e onde naceu, que facía cando era pequenx, os momentos máis importantes da súa vida, etc. Podedes tomar como exemplo este texto sobre a vida de Florence Nightingale.
- Games -
A continuación, deixovos xogos e vídeos para que practiquedes o vocabulario e estruturas que xa vimos na clase:
Telling the time video-explicación and game
ComparativesTelling the time video-explicación and game
Recordade enviarme o que ides facendo ao meu mail: teacherbeaboiro@gmail.com, e así eu volo envío corrixido e con anotacións.
PD: Se sabedes dalgún compañeiro ou compañeira que non teña internet na casa decídelle que me escriba e lle envío o traballo. Graciñas e coidádevos moito 😘.
*** Como esta situación se alarga ata despois de semana santa, ireivos deixando traballo novo aquí debaixo. Estade pendentes. ***
Hello,
everyone!
Esperamos que
esteades ben e que o levedes o mellor posible ❤
Xa que de
momento non podemos ver cousas novas, imos aproveitar este
tempo para afianzar contidos. Aínda que vexades moitas actividades aquí debaixo non vos
agobiedes, xa que a maioría son xogos online 😉 Ide facendo a grammar de
forma ordenada, bloque por bloque e combinando un bloque de grammar cun de vocabulary,
para que non se vos faga tan pesado. Ánimo! Que cada vez queda menos para volver á
normalidade.
GRAMMAR REVIEW
TO BE
Worksheet
THE TIME
TIME AND ROUTINES
Present continuous
Sentence monkey
THE TIME
:00 / :15 / :30 /
:45
TIME AND ROUTINES
Present
simple
Present continuous
VOCABULARY REVIEW
. ADJECTIVES
. JOBS
Game
Worksheet
Unha última actividade máis “A day in my life”: escribide unha entrada dun diario con todo o que fixestes nun día, desde que vos erguestes ata que fostes para a cama (podedes inventar algunha cousa 😉 ). Tedes que poñer a hora e a actividade, e ir narrando o día, como se fora un conto. Unha vez escribades o texto, enviádemo por correo para que volo poida revisar: teacherbeaboiro@gmail.com
A segunda
parte desta actividade é gravar a vosa presentación.
Para iso douvos dúas opcións:
1. Gravala en vídeo normal. Simplemente necesitaredes
a alguén da vosa familia para que vos grave co móbil.
Despois
de descargar a app teriades que subir unha foto vosa, marcar unha raia na zona da boca, darlle ao micrófono e gravarvos falando. Marcar "next".
Decorar a foto se queredes. E finalmente exportar o vídeo. Quedaría
algo así:
Recordade ler
o texto varias veces ata memorizalo para que vos saia sen mirar o papel.
Un truco para practicar a pronunciación desde casa: cando non saibades como se pronuncia unha palabra, buscadea nun traductor e logo dádelle ao símbolo do altavoz para escoitala:
Outra opción é dictarlle ao traductor de google unha frase: se vola detecta correctamente é que a pronunciastes ben. Ánimo!
*** Lembrade mirar de vez en cando en "Información xeral para estes días". Entre outras cousas, alí vos dicimos como acceder ao libro dixital.
Nota: para entrar na plataforma de blinklearning podedes poñer a dirección de email do alumnx (se xa tedes ou queredes crear unha) e despois a do pai ou nai, ou se non so a do pai/nai, como queirades.
Un truco para practicar a pronunciación desde casa: cando non saibades como se pronuncia unha palabra, buscadea nun traductor e logo dádelle ao símbolo do altavoz para escoitala:
Outra opción é dictarlle ao traductor de google unha frase: se vola detecta correctamente é que a pronunciastes ben. Ánimo!
*** Lembrade mirar de vez en cando en "Información xeral para estes días". Entre outras cousas, alí vos dicimos como acceder ao libro dixital.
Nota: para entrar na plataforma de blinklearning podedes poñer a dirección de email do alumnx (se xa tedes ou queredes crear unha) e despois a do pai ou nai, ou se non so a do pai/nai, como queirades.
Hai que facer algo mais?
ReplyDelete